Dagens



Wayyy guys! Jag är hemma från skolan, gör inte så mycket. Ligger bara ner, är så himla trött att jag kunnat somna när som helst men det får jag inte. Har massor med att göra idag! Åh, så skönt att man är "ledig" imorgon, har studiedag. Men jag ska ju på operation så wiho, im freee.. Not.. Jaja, får väl stå ut. På fredagen stannar jag också hemma, kommer nog inte må så bra efter det så jag kan gå till skolan/praktiken direkt dagen efter! Så jag stannar hemma.

Ja, ska vi se. Idag skulle vi ju ha ett prov, i arvsrätt. Jag hann inte plugga så mycket igår, läste bara genom det snabbt.. I med att det var Dating in the dark, DH, cuagar town (tror jag det heter, vet inte riktigt. Men en ny serie iallafall.) Sen var det också Christine efter, varför skulle man missa allt detta direkt efter varandra?! HUH?! Haha, skojar bara. Men jag läste genom det en gång sen tittade jag på alla dessa! =)

Men som tur var klarade jag det iallafall, tur att man har koll på vad som händer under lektionstid så man vet vad det handlar om iallafall. Lite iallafall ;P Haha.. Så jag blev godkänd, hon hann rätta det innan vi drog.

Nu har vi bara
* ett arbete om en konflikt
* ett arbete om Internet (engelska b - ival)
* "läxa" att svara på några frågor i rättskunskap
* börja med att läsa i engelska boken någongång
* en uppgift i svenska
Och allt detta ska vara klart * denna veckan & nästa, sista dagen är på onsdag då rättskunskaps frågorna ska in. Allt annat ska in tidigare, förutom boken då! Goosh.. .

Asså nej, nu slocknar jag när som helst! Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0