Idag

Hej! Har kommit hem nu, från jobbet och jag känner mig inte alls bra! Mår jättedåligt. Uuuh... Men eftersom att jag typ dör av hunger så måste jag resa mig upp för att få något i mig. Går knappt att resa sig så dåligt som jag mår just nu. Ah, jag ska inte sitta här och klaga..

Idag har jag iallafall jobbat, inget annat.. Kom ju nästan precis. Och idag funderar jag på att bara vara hemma och vila, inte så att jag kommer orka gå ut. Ska kolla om det finns något skoj på tv ikväll som jag kan vila till. Har ostbågar här hemma som jag ska proppa i mig ikväll med läsk! =)

Yo, guys! Jag skulle ju berätta om min lilla trip! Haha, fast det är så sjukt mycket så jag orkar inte, hih.. Jag har en annan blogg där jag skriver grejer & grejer. Heheehee.. =) Men ja, jag kan ju bara säga att jag var i Stockholm igen, andra gången. Och även denna gången var det för att se Tokio hotel, my love! Jag är så sjukt lycklig! Jag har sett mina idoler, världens bästa killar! Så vackra alla är, guuuuuuuud.. Jag vill göra detta varje dag! Att stå och sjunga med, titta på världens finaste killar och bara njuta av konserten! Men jag kan säga att man blir helt död i kroppen av allt köande! =) Haha.. fast det gjorde oss inget, hiiiihi. <3 (Jag kan & kommer lägga upp bilder någon gång, jag vet bara inte när.)

Igår var jag ute lite, längesen! Haha, vi åt på Viking, blev kebabpizza för mig och sen gick vi runt lite. Nice!
Här är gårdagens klädsel.


& här e jag nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin outfit:D, har ni också mycket plugg nu i skolan? snart studenten=)

2010-03-07 @ 20:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0