Plugg?

Hejsan! Har inte skrivit idag eftersom att jag varit i skolan och sen har jag storstädat vårt rum, då menar jag verkligen storstädat! Har tagit ner allt från hyllorna, slängt onödiga grejer som jag inte ens använder. En hel sopsäck har vi samlat på oss! Haha, herregud! Men, nu e jag nästan klar och nu tar jag en liten paus. Ska ta och äta något nu eftersom att jag är ganska så hungrig, har inte ätit sen skolan. Fatta! Heheee..

Jag har ett prov imorgon i Arvsrätt, mest uträkningar ska det tydligen vara så det måste jag öva in lite.. Men problemet är att jag inte har någon lust, hih (A). Vi får se hur det blir!

Medans jag städade tog jag också kort på mina shueeez... Seriöst, HAHA! Alltså, gämför mina 7 par med Kenzas typ, flera hundra? Haha.. Woho! Nej men allvar, jag fattar inte hur hon kan ha så många, använder hon ens alla? Jag som själv har sju par använder inte ens alla.. Sjukt! Ska börja använda alla lite då och då! =)


Dessa hänger oftast med mig ut. Sköna & lätta att gå i!=)


Favoriterna! Har bara använt dessa en gång bara, på storasysters fest. Nu tycker jag att jag ska skärpa mig och använda dessa också (alla egentligen) men dessa ska ut nästa gång! (Om jag inte tar andra förståss) HAH... Jaja :/ Anledningen till att jag inte använder dessa är för att de var lite större i storleken, 38 har jag i alla andra förutom de jag brukar använda är 37. Men dessa var lite extra stora, vilket inte är så kul!:(

Kommentarer
Postat av: ylva

dom i mitten är min nya kärlek, skitsnygga! vart ifrån?



sv: jag tog inga bilder under konserten men om du vill ha från innan så msn?

2010-03-09 @ 22:05:21
URL: http://sidy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0