Dagen

Hejsan bloggään!
Idag var det först skola, solade även med Alien och sen blev det jobb till sju.. Är riktigt trött, men det gör inte så mycket. Köpte iallafall med mig marabou choklad, så här sitter jag med chokladen, jordnötsringar och coca cola medans jag tittar på Ugly Betty! Sen börjar DHW och efter det CT, efter det Christine, fan vad jag älskar tisdagskvällar!:)))))

Imorgon blir det skola, därefter hade jag tänkt gå till körskolan, vilket behövs eftersom att jag inte varit där på cirka en vecka! Sen måste jag fotas för nytt pass, som jag tänkte göra idag men hann aldrig..

Just det, skulle beställa nya linser idag men tydligen måste jag göra ny synundersökning, vilket blir på fredag.. Så det ska göras först, aja.. Nu ska jag fortsätta titta, ha det bra. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0