Gymmet

Jag kan säga att jag tappat räkningen så jag helt enkelt struntar i det hela.. Hmm.. ;(

Hej förresten! Verkar som om jag glömt bloggen igen, ah det kommer och går.. Ibland har man lust att skriva av sig några rader och ibland inte. Men som ni vet så har jag ju en "hemlig" blogg där jag skriver av mig, därför blir det lite såhär att jag inte skriver här. För det är därför jag har bloggen, för att skriva av mig och för att jag älskar att skriva. Men nu när den andra finns så kan jag ju skriva om allt? Då glöms denna också bort.. Lite synd!

Iallafall, idag har jag varit jätteduktig haha! Först vaknade jag och var helt pigg, satte mig och började plugga teori. Gjorde några uppgifter och läste lite i boken! Sen diskade jag även här hemma, snäll jag är. ;P Senare gick vi ut lite, gick till mc donalds och därefter kom K. Vi stack till gymmet, ja.. Ni läste rätt, GYMMET haha! Shit, första gången sedan januari, fattar ni? Pengarna bara flyger bort, men ändå går jag aldrig dit.. Haha! Jaja, idag var jag iallafall där och jag kan säga att han döööödade mig! Men duktig är han, han vet vad man ska göra och såå! Jag har iallafall jätteont i min mage, det var den jag jobbade med idag. Tre olika grejer för magen, great! Sen sprang jag också! Det är liksom det jag vill jobba på, får se när nästa gång blir av! (A) Haha..

Nej, nu strax börjar Bella & Tyra show, det måste jag bara se.. Kissie är med, and i know that everybody hates her.. Men det gör inte jag!=) Jag diggar henne för att alla dampar så mycket på henne.. Sen tycker jag faktiskt att hon också är söt! =) Men ibland överdriver hon för mycket med vissa grejer bara, haha.. Aja, ska inte sitta här och snacka om henne. Men ska bli kul & se henne igen iallafall. Great.

Jag vill ha något gott att äta nu medans jag ska titta på det, men vad? Jag måste seriöst sluta äta så mycket skräp! Men jag är ändå sugen på chips, nej. Jordnötsringar! Ska man? Ska man inte? Jag har ju det hemma men vill jag verkligen efter att jag varit så duktig och gymmat? Ah.. Jag dör, att jag ens plågar mig själv!:((((( Haha...

Nej, jag ska vara duktig. Ska ta cornflakes med mjölk, bättre det ja! PUSS <3

Några bilder bara.

Kommentarer
Postat av: KARRE

härliga bilder! :)

2010-05-13 @ 22:59:02
URL: http://jovkar.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hoppas allt är bra med dig?:)

Jag hade tänkt att ha en frågestund och jag undrade om du ville ställa några frågor i vilket inlägg som helst:)

Hade varit roligt om du gjorde det:D

2010-05-15 @ 22:30:40
URL: http://www.galicarolina,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0