Lund karnevalen

Woho, vad kul det var! NOT.. Ångrar mig
riktigt mycket, att jag ens stack dit..
Vad fanns det att göra? Ingenting.. Kunde
likabra gjort annat kul! Åh.. Bajsa!

Hoppas allt är bra med er iallafall, här är det bara bra! Lite irriterad bara, gäller inte det där uppe haha. En annan grej bara.. Meääään, idag ska jag iallafall bara ta det lugnt och inte göra så mycket. Det är planerat iallafall!:) Sen ikväll är det en skitbra film, den med Hillary Duff och den snygge One Tree Hill killen, varför har jag glömt vad han heter exakt nu? Hm, men ni vet den snygggää :) Iallafall, den ska jag se om inget kommer i vägen så klart haha..

Pusshej.. Palla bloggen... ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0