Smink

Hoj! Satt och tittade genom lite av mitt smink, asså var är allt egentligen? Nu när jag tog lite kort på det så kom jag på att jag har fler grejer, men hjärnan vill inte tänka klart just nu.. Jag vet inte var det andra är, asså.. . ;(


Här, ser ni det fyrkantiga som är öppet? Och lite i sidan om, under så ser ni ett med några svarta grejer på undertill. Två sådana har jag till, sen kom jag också på att mitt röda läppstift, mitt läppsyl som jag har i jackan - vitt och såklart ett vanligt läppsyl som alla har (: Em... Det längst upp, rosa med glitter i ett till sådant har jag fast detta är helt rosa och har inget glitter i som den på bilden. Just nu kommer jag inte på fler, eller jo! Ett grönt läppglans av päron! Haha.. Nu orkar jag inte sitta här och tänka vad jag har och inte har ;P


Använder bara de bruna/glittriga.

Använder ej.. Bara penna ibland,


använder bara det svart&vita, den bästa som man ser streckkoden på (inte den längst ut till vänster). och den som ligger lite undertill den med streckkoden, med lite plast på om ni ser - tredje från höger.


Favoriterna: Svart & Rött. Sen har jag ett i beige också.


Använder inget av det längre;S


Använder den som ni ser är väl använd (Butterfly) haha, rouge som är över butterfly och ibland så använder jag den man inte ser färgen på, som är helt blå och den undertill, dom små bruna bollarna. Hehe...


Färdig! Allt på plats igen, hehe.. Det som ligger i hello kitty väskan, det är det jag använder mest och det jag bestämt mig för att börja använda. I dom andra, ja där ligger allt annat jag inte använder + nagellacken och läppglansen.

Förstår egentligen inte varför jag har så mycket när jag inte ens använder hälften av det. Och ändå vill jag handla mer smink, äh.. ;S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0