Bajram Serif Mubarek Olsun

Hejsan. Igår innan det blev jobb på badhuset så köpte jag en jättesöt rosa bh, (likadan som den svarta jag köpte för någon dag sedan) på Kappahl och en söt tunnika/tröja till mamma, bara för att.. 

Idag är det Bajram, Bajram Serif Mubarek Olsun önskar jag alla muslimer!=) 

Min söta pojkvän loggade in för ett litet tag sen och vi hann skriva en kort stund men det gör inget. Jag är otroligt glad över att bara skriva med honom och titta på honom via cammen. Han loggade in för att önska mig glad Bajram, så sött! 

Idag har jag iallafall inte handlat något i med att jag jobbade seriöst hela dagen, från tio till fem. Puh! Och inte nog med det så jobbar jag imorgon, inte lika tidigt men ändå rätt tidigt. Halv tolv till sju, dör! Haha.. 

Min storasyster fyller år nu på söndag, den 21a november så jag måste handla något fint men problemet är att jag jobbar varje dag nu, är ledig på söndagen. Får klura ut något iallafall. 

Åh, måste berätta.. Igår stannade jag uppe ett tag för att göra lite teori, blev helt slut men kunde ändå inte somna på ett bra tag. När jag väl somnade kändes det som om jag vaknade direkt igen. För det plingade på dörren och såklart var det jag som var tvungen att resa mig och öppna eftersom att ingen annan kommer göra det här hemma. Där stod några killar/män som skulle fixa/bygga något här hemma och jag stod helt död.. Jag öppnade och hälsade och stack till rummet direkt och vips så slocknade jag direkt. Lite senare vaknade jag igen av att mobilen ringde (alarmet) och då var man bara tvungen att gå upp. Blev så arg att byggarna var tvugna att komma idag, eller ens så tidigt? Vad gör de här vid åtta på morgonen!? När jag börjar tio, då vill jag ha minsta lilla sekund som jag bara kan för att sova ut och så kommer dom.. Haha, jaja.. Klarade iallafall av dagen! Imorgon väntar en ny dag. 

Nu ska jag se på Simpsons och sen är det Desperate Housewives, Cougar Town och sen The Middle. Looooooove! 


Kommentarer
Postat av: Lucas

Hej på dig!, vad göres? :)

2010-11-20 @ 11:43:24
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Laila

vilken söt bild på er=)

2010-11-20 @ 12:13:32
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-11-20 @ 22:41:47
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0