Da je srece da te vidim ponekad

Miss him!!!

Hejsan. Känner mig ganska så trött just nu, har haft sjuuukt mycket att göra idag. Shit säger jag bara! Skulle egentligen vara ledig imorgon men det blev inget utav det utan istället befinner jag mig på Kappahl. Men det gör inget för jag njuter av att stå där och vara glad mot alla kunder. Haha! =) 

Idag vaknade jag för att göra mig iordning inför jobbet men innan jag gjorde det så blev det 30 sit'ups totalt. Gjorde ganska många igår så tyckte att jag inte skulle göra så många i början. Men konstigt nog har jag inte träningsverk i magen. Men som sagt, jag ska inte klaga.

Jag tänkte gå ut lite nu snart, till stugan för att ha det lite mysigt men innan det får jag göra några sit'ups för kvällen också. Haha, ojoj Amela goes duktig!

Sitter iallafall här och lyssnar på så fina låtar, med det menar jag fina låttexter och samtidigt saknar jag min älskling. Nej, nu ska jag köpa comviq så jag kan skriva till min älskling. Får också titta på några videon från nu när vi var nere. Saknar honom sååå mycket! Asså, jag dör.. :( Hah.. 

Nej, nu ska jag göra mig iordning, its cold outside!!! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0