IDOL kvartsfinalen

Hejsan. Är hemma nu efter en fin händelse. Vi möttes utanför cafeét och körde direkt till Malmö Arena. Där handlade vi lite gott och sen satte vi oss på våra platser. Nu vet jag vad som händer imorgon, någon som vill veta? Hahaha.. "Hehehe"! Iallafall, det var riktigt skoj faktiskt, Peter Jihde var söt som alltid. Haha, love him! Han var sååå rolig. Stackarn! (En grej hände) Haha.. Men juryn var också där, alltså jag älskar Lajla/Leila(?)'s skratt! Hahaha.. Ja, vad ska man säga? Vem hejar jag på? Jag tror faktiskt att jag vill att.... Jay Smith sta vinna! Han är grym. Även om jag inte följt idol alls denna gången så, hehe.. Men jag såg i början av idol, lite bara.. Så ah. What eveeeeer. Jag hade det otroligt roligt iallafall! Tack Anna för chansen och tack ni andra som var med ikväll!=) 

Här får ni några bilder från ikväll. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0