Kenza & Tyra show avsnitt 8

Hejsan! Har bara jobbat varje dag och när jag sen kommer hem på kvällen är jag såklart trött och orkar inte blogga. Där har ni anledningen till varför jag inte bloggat på två dagar, eller en? 

Satt precis och tittade på Kenza & Tyra show, avsnitt 8 med syster. Fyfan vad vi skrattade asså! Jag måste säga att jag seriöst hade velat känna dessa två tjejer asså. Fyfan vilken humor dom har! Sen måste jag också säga att detta avsnittet var det roligaste hittills. Alla har varit bra men detta var bara för bra, haha. Vi dog lite! När Kenza sitter på häsen och inget händer och när hon säger att hästen är sönder. Haha, man bara whaaaaaaat? ;D Sen i "mardrömmen" när de ligger på mage och ska kasta den stora bollen och hon får bollen över huvet, sen får hon inte upp huvudet. Fyfan vad vi skrattade! =D När Tyra sen körde bilen och skrek åt tränaren "höga knä" asså fyyyfan. Jag kan sitta här och berätta om hela avsnittet, men vafan inte kul och titta då! Haha, asså shit.. 

Nej nu ska jag sova lite, jobb imorgon. Kram!

Kommentarer
Postat av: Shgehsa

Very well done. I enjoyed the site.

2011-06-13 @ 12:59:54
URL: http://shgehsa.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0