Åhå.. Alltid något!

Hej! Jag är hemma nu, shiiiiit. Det regnar ju sjukt mycket, helt otroligt! Det fick mig att tänka på dagarna då det var översvämmningar och allt. Herregud! Minns den kvällen då vi åkte in till Malmö med Karna, och det regnade som bara den (under tiden vi var där) och när vi skulle hem, seriöst. Vägarna var stängda, alla motorvägar var stängda och man kom inte till Trelleborg. Som tur var visste Karna en annan väg mot Anderslöv som vi tog och så kom vi hem. Tur det, annars skulle vi fått sova i Malmö. Buhu! Haha.. 

Men jag vill inte att det ska regna så mycket och när jag kom hem så hörde jag att det skulle snöa imorgon. Shit, varför just nu? Nästa vecka åker vi.. Just för jag skrev det, det är därför jag inte ville att det skulle komma ut och när jag trodde att inget kunde förstöra så vips. Deet får inte snöaaa, vägarna får inte stängas av och så. Jag vet inte vad jag kommer göra, eller ta mig till om det händer.. Vi båda har sett fram emot detta, både han och jag räknar dagarna och väntar och väntar.. Åh.. 

Arg tjej.. Hittade bilden på Google.se, söt flicka och jag tyckte att den passade in här till detta inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0