Are you ready?



Hello! Jag kunde inte skriva tidigare idag eftersom att jag först var på stan, vilket jag redan skrivit och efter det körde jag. Kul! Men när vi körde i stan så stod sjukt mycket folk utanför stan, det hade nog brunnit inne på Valen. Alla fick gå ut, det fanns brandbil och ambulans.. Undrar vad som hänt egentligen, såg även chefen som stod där ute. Alltså, vad hände? Aja, får reda på det imorgon på jobb. 

Efter att jag kört klart gick jag till badhuset för att jobba lite. Direkt efter blev det hem för att färga systers hår, haha.. Undra hur det blir? Är jag dålig eller duktig? Får reda på det senare! Aja, när jag var på stan så handlade jag lite inför denna grejen jag tänkte berätta om. Asså, jag är döööd. 

Jag och min lillasyster Selma, som gör typ ALLT tillsammans ska åka på semester, heheeeeee. Vi åker ner till Bosnien nu i Oktober. Den 27e har vi bokat biljetter, whaoooohaa.. Jag åker ner för att träffa min pojkvän, i can't wait. Först tänkte jag överraska honom med att bara stå där, men fan vad taskigt att bara stå där och inte ha sagt något. Haha, men det hade jag egentligen velat göra. Men som sagt, tycker det är taskigt. Men iallafall, berättade det för honom för kanske en vecka sen och han blev överglad. Så himla synd! Så gullig han är! Igår så sa jag att det var tio dagar kvar och han bara "haha, jag vet jag håller räkningen, kan knappt vänta" så sööööt. 

Det är den stora grejen, haha. Asså ni fattar inte hur mycket det betyder för mig. Jag tänkte att jag lika bra kan åka nu när det inte händer så mycket på jobb, för jag kommer förmodligen inte kunna åka till nyår och inte heller till sommaren (krossat hjärta) eftersom att jag pratat med chefen om det och som sagt, jag kommer behövas och det kommer bli mycket workwork. Men det kommer säkert bli någon vecka då jag är ledig, HOPPAS JAG (till sommaren då) så jag kan åka ner. Men nu blev det så klyddigt också BARA för jag skulle åka så blev en sjuk och fick operera sig, så himla synd om henne! Hoppas hon blir bättre snart! Men iallafall, så får de fixa en annan extra. Som jag klyddar allt, men allt såg så ledigt ut. Jag behövdes inte just den veckan men allt blev ändrat. Jaja.. 

Och nu tänker ni säkert, varför kommer inte han ner till dig? Jo, vi har pratat om det men var ska han bo? Han kan inte bo hos oss. Ni som är muslimer förstår mig, men ja. Det går bara inte. Så vi får klura på det lite till, tills vi kommer på något. 

Så idag var jag på stan för att hitta lite nödvändiga saker som jag kan ha med mig ner. Till exempel, hårspray, kastanjevatten, schampo, vätska till mina linser, strumpbyxor och lypsyl. Ja, jag kan inte hjälpa det. När jag skulle handla kastanjevatten så låg där några lypsyler i en låda, en rosa till och med. Hallo, I need to buy it! Haha.. Vet inte om det finns mer jag behöver, har det mesta hemma. Har redan lagt undan vilka kläder jag tänkt ha med mig. HAHAAA, någon kan inte vänta! =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0