Cykelturen i ösregnet

Hejsan! Uh, shit så mycket det regnar ute! Jag orkade egentligen inte jobba idag men hängde med iallafall. Det gick fort och nu är vi hemma. Shit så mycket det regnar asså, förstår inte. När vi skulle ta cyklarna och börja cykla, haha! Jag har glasögon idag, lite chilldag i med att jag var ledig för det mesta. Asså jag såg seriöst ingenting av glasögonen eftersom att de immade och blev helt blöta.. Sen så började det hagla lite, lite is kom också. Haha, herregud. 

Är iallafall hemma nu och har precis ätit en sååååå god middag! En av mina favoriter! MAMMAS potatismos med kött och brunsås, mmmmmmums!!!!!

Ah, varför får jag alltid ont i mina läppar när det är kallt utomhus? Får alltid slicka på dom så dom inte blir torra men när jag sen kommer in till ett varmt ställe så börjar de svida.. Uh! Får aldrig mer glömma något lypsyl, ofta jag glömmer ETT när jag har minst 30 hemma! Jaja.. 

Tittar på Family Guy nu och tänkte vänta lite med att magen kan arbeta lite hahahha, ohno! Men jag köpte med mig munkar med vanilj i så det vill jag smaska på men först får maten i magen lägga sig lite. Nu ska jag fortsätta glo på Family Guy och vänta på min bebo. Ha det så bra! Kram. 


Arg? Haha, ni ska bara se ALLA cambilderna.. Hoolyy muma crap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0