Film

Hejsan. Tittar på en film just nu, tror att den heter Trubbel eller problem i paradiset. Skitrolig! Haha.. Har jobbat hela dagen och sen efter det så gick vi ut lite i regnet, kul! Wow, skulle det inte gå fort? Nu är det bara lördag kvar, imorgon då alltså som jag ska jobba och sen är jag ledig tills vi åker. Jag funderar över när jag tänkt börja packa, tänkte ta det på söndag eller måndag, tisdag? Men blir det inte sent då? Åh, jaja. Imorgon blir det iallafall jobb, sen vet jag inte om vi kommer gå till stugan. Får se! Sen är det söndag kvar, vad ska man göra då? 

Aja, nu ska jag fortsätta titta på filmen. Ha en bra kväll! Godnatt för er som lagt sig eller ska lägga sig nu. Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0