Fina minnen

Måste bara skriva lite, haha! Tänker säga detta att, nu efter detta inlägget kommer det komma ett till men bara med bilder från bosnien. I miiiiss!!!!!

Okej, igår då jag jobbade så kom en tjej. En tjej som alltid gör mig lika glad när jag ser henne, hon påminner mig om fina tider! Vi började prata om minnen, haha. Asså, båda dog! Feffe, jag åkte ju till Stockholm två gånger och Danmark en gång med henne. Alla gångerna för att se Tokio Hotel! Ah, vi hade så himla roligt! Skitkul när man ses och börjar prata om det, haha. Fanns så roliga saker som hände i Stockholm, kan inte skriva det här. Men ja, hahaha. Asså, jag vill göra om deeet! Kan inte Tokio Hotel komma igen?!?!?? <3


Jag och Feffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0