Frukost

Sådär ja, sitter och lyssnar på musik samtidigt som jag smaskar i mig goda mackor och dricker juice. Såg precis slutet av Våra bästa år.. Ofta! Blir så arg när det bara händer massa skit heeeela tiden. Och att Hope inte kan fatta allt jävla skit och bli tillsammans med Bo igen, hur trög är hon?!?! Haha, jaja jag veet att det är en serie och att det ska vara så "spännande" hela tiden. Men dra fan, så kasst.. Ändå kommer jag vakna imorgon för att titta på det. Eller inte, får se! Haha.. 

Åh, i can't wait.. Vad ska man säga, 7 dagar kvar? Nja, det är mindre. Typ 6 dagar kvar, men vi räknar 7 eftersom att det är onsdagen det händer. Fast tidigt på morgonen. En vecka kvar, hhhah.......

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0