Jersey shore

Hejsan! Sitter och tittar på Jersey Shore, love it. Det är så underhållande, synd att man inte hinner se det varje gång det visas på tv. Jag vet inte ens vilka dagar det visas, någon som vet? Jag blir iallafall alltid så glad när jag väl kan se ett avsnitt. Hihi. Nu är det reklam iallafall, vad tror ni jag gör nu? Musiiiiiiik! 

Mitt medlemskap i 24/7 går ut i december, har två månader kvar att gymma. Varför drar jag mig inte dit bara? Åh. Det har inte gjort mig speciellt mycket att jag slösat så mycket pengar på gymmet för ett helt år utan att ha gått dit, 5 gånger max. Under ett år, det är sjukt! Men man känner ändå ångest, tänk vad man kunnat göra för de pengarna. Sjukt sjukt. Men sen är det inte heller lätt när man blir lurad av en vän att bli medlem, osv. Struntsamma. Jag tog upp det för jag blev så sugen för att gymma, springa och lyssna på musik. Men jag vill inte göra det ensam! Ska jag börja gymma så gör jag det på word class tror jag, där T gymmar. Då vet jag att jag kommer gå dit, men vi får se. Fick ett riktigt sug nu när jag läste tyras blogg! 

Iallafall, syrrans hår blev fint tyckte jag. Blont, vi färgade utväxten. Jag vet inte om vi kommer ta kort på det, får se. Lägger isåfall, kanske upp det. Jag hoppas hon blev nöjd iallafall, haha.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0