Morgonmusik

Hello! För att jag ska kunna klara av dagen behöver jag lite morgonmusik! Hehe, det kanske ni redan fattat? I nästan varje inlägg (som skrivs först på dagen) står det att jag lyssnar på musik. Men det är så härligt, man får en sån härlig känsla. Jag är beroende av musik! När vi ändå pratar om musik, tänkte jag skriva när jag lyssnar på musik. "Hur mycket".. 

På morgonen lyssnar jag alltid på musik, sen direkt efter det sätter jag igång musiken på mobilen, i med hörlurarna och cykla mot jobb. På jobb är där också musik i hela butiken. När jag cyklar hem har jag också musik från mobilen (om jag inte cyklar i sällskap) och när jag kommer hem då jag sitter vid datorn. HIHI... Beroende?

Iallafall, igår var jag på riktigt dåligt humör. Inte på jobbet men när jag kom hem förändrades jag totalt. Blev helt deprimerad och orkade typ inte göra någonting. Ingenting hade hänt, jag fattar inte? Men senare mot kvällen så blev jag ännu mer deprimerad när jag såg en sak. Ah.. Livet är hårt! 

Idag är jag som sagt ledig, mår lite bättre än igår men har fortfarande den "känslan" som igår. Deprimerad brud... Jajajaja.. Sitter och lyssnar på musik och bara väntar på att tiden ska börja närma sig halv tre så jag kan cykla till körskolan. Skulle egentligen till stan med M men jag orkar inte. Känner lite att jag vill göra teori, men ändå så är det inte "lönt". Jag ska berätta vad som händer i nästa inlägg (det jag velat berätta för er många gånger). Ah, får se om jag drar in till stan eller inte, jag behöver ju lite grejer till "saken"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0