OCI CE MI BITI OD PLACA CRVENE

Så fin mening, oci ce mi biti od placa crvene.. Mina ögon kommer vara röda av all gråt (typ). Godmorgon förresten! Jag vaknade för ett bra tag sen, bara för att titta på våra bästa år och det slutade också för ett tag sen. Så under tiden har jag hunnit göra iordning här hemma, tagit undan tvättade kläder och allt. Som vanligt till min älskade musiiiik. Sitter här nu, känner mig yr och snurrig. Kanske ska man ta och äta något? Får också föna håret, har bytt om och ska bara ta lite smink och äta sen är jag redo för jobb. (Om två timmar) Haha! 

Nu sitter jag också och skriver med min bebo, uh uh åtta dagar kvar! Can't waiiiiiiiiit!

Här har vi mig just nu, mohaha...  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0