Såhär ser de närmaste dagarna ut för mig



Hejsan. Tänkte att jag kunde lägga upp några bilder bara, fina va? Hehe.. 
Alltså, jag förstår inte.. Tiden går så fort! Okej, onsdagen är redan slut. Ska snart lägga mig och sen är det torsdag. TORSDAG?!!?????? Vet redan vad som kommer hända, vaknar tidigt för att se Våra bästa år (om jag inte är för trött) annars sover jag vidare. Men sen gör man sig iordning och sen blir det jobb. Sen hem, då är det redan kväll och då tittar man på Kenza & Tyra show, om det inte finns något roligt på tv så sover man för då väntar fredagen ungefär på en likadan dan som torsdagen. Förutom att på kvällen blir det nog film eller ut, får se vad jag gör. Lördag, ja då börjar dagen tidigt med jobb och slutar vid tre och sen får vi se vad jag gör utav lördagen. Brukar ändå gå fort? Sen har vi söndagen, är ledig då och då ska jag försöka sova ut så mycket som möjligt även om jag är den som går upp tidigt även om jag är ledig, ÄVEN om jag kan sova längre! Sen kommer måndagen, lön och allt. Då har jag bokat in en dag med Karolina, vi hade tänkt åka in till Malmö. Så vi får se vad som händer! Om dom inte ringer från jobb såklart. Sen kommer den dagen också att gå fort, därefter kommer då tisdagen. Sista dagen typ? Vad ska man göra då?? Kan säga som såhär, om jag inte gjort allt innan som jag tror att jag kommer göra så blir denna dagen åt packning, fixa iordning allt det dära sista, sätta fram kläderna jag ska ha dagen efter, allt ska vara klart för på onsdag morgon är det dags.

Uh, jag vill bara att allt ska gå såå fort tills onsdagen. Nyss var det tio dagar och nu är det 7 dagar. En vecka! Fast egentligen 6 dagar i med att denna dagen redan är slut. Hehe! 

Nu tänkte jag faktiskt fortsätta att lyssna på musik och vila, tänka och drömma.. Hihiii! Godnatt & kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0