Stan

Hejsan! Efter att jag hjälpt mamma idag så vilade jag hemma en liten stund. Sen skrev Karna till mig och undrade om jag ville ses och det ville jag såklart. Var längesen man såg henne sist, så vi träffades i stan. Jag köpte såklart ett nytt halsband, som jag kan visa någon annan gång och ett par örhängen också. Från Kappahl, båda två. På rea var de också. Älskar Kappahls smycken, så snygga! Sen blir man bara galen då de blir på rea också! Haha. Sen köpte jag ett armband till min bebo också! Hihi.. 

Sen åt vi på Mc Donalds, jag hade bara ätit en banan idag och det passade FINT med mc donalds mat! Mums. Karna stack precis hem, så nu ligger jag bara här och tittar på film samtidigt som jag lyssnar på musik, ja.. Det kan bara amela göra! Haha...

Min pojkvän var precis inloggad och vi webbade såklart, han e så fiiiin! Men han fick gå, fast nu loggade han in igen. Haha, underbart?! Så nu ska jag fortsätta skriva med honom, hehehe... Sen har jag också fått bilderna, (dom håller på att ladda) från S för några dagar sen.. Tänkte ladda upp de här också, senare!

Nu går jaaag, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0