Today

Hej! Har inte skrivit på hela dagen, jag vet inte riktigt varför. Har bara inte tänkt på att jag måste blogga. Haha, jag måste ju inte liksom? Tycker bara det är grymt kul att skriva här på bloggen. Men ibland orkar man inte bara. 

Vad har jag gjort idag då? Har varit ledig, vilket varit sjukt skönt! Så jag har varit hemma hela dagen. Dagen började med att jag och syster gjorde frukost åt oss och pappa, sen tvättade vi ju. Därefter började jag packa, syster skulle också göra det men det blev aldrig av? Haha.. Jag har iallafall fyllt min resväska totalt, har också skrivit ner massa grejer som jag inte får glömma. Sen så har jag några ärenden på stan imorgon.

Fast jag skulle ju träffa Karolina, hoppas hon vill hänga med när jag ska fixa dessa grejerna. För det är ett måste innan jag åker! Hihi.. 

Nu ska jag webba med min bebo. Btw, jag åker om två dagar!!!!!! =) Kram. 

Kommentarer
Postat av: Raphael7170

This site is professional and to the point.

2011-05-27 @ 13:45:06
URL: http://raphael7170.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0