Dålig kvalité

Hej igen! Jag har inte så mycket att göra just nu, sitter bara och lyssnar på musik medans jag väntar att klockan ska bli lite innan två så jag kan cykla.. Satt och tänkte lite, så kom jag på en grej.. Ni vet tröjan jag hade på mig för någon dag sedan, det svart&vita linnet? Kommer från Gina Tricot.. Alltså, jag gillar det jättemycket, tycker det är sååå fint. Men blir så arg, varför säljer man kläder som inte går att ha mer än tre gånger, max? Efter en tvätt är den ju förstörd.. Seriöst, tittar ni på bilden..  Jag la märke till det lite efter att jag hade tagit den bilden. Om ni tittar noga, det går ju först svart sen vitt sen svart, osv osv.. Tittar ni där det ska vara svart, så fattas det en mängd sånna grejer som nu ska sitta på.. Och varje gång jag går, rör mig eller något så ser man spår efter mig.. Antingen några små svarta eller vita runda plastgrejer, vad ska jag kalla det? Men från tröjan trillar dom ner iallafall.. Och det dumma är att det är genomskinligt under, så om dessa små sakerna trillar av, ser man allt.. Så, om ser där så ser man genom lite, man ser min BH.. Så dumt! Jag tänkte handla en till, likadan fast med vitt och grått, men tur att jag inte gjorde det.. Jag blev så kär i tröjan så fort jag såg den, helt ärligt. Varför säljer man sånt som inte går att använda utan att det går sönder under tiden man har det på sig? Okej, man kan ha ett svart linne under för att "täcka" så man inte ser något under, men när de vita grejerna trillar av.. Där är det ju vit tråd som hänger kvar, iinget fint! Jag får se om det går att ha ett svart linne under, går det inte utan att det blir fult så åker den i soptunnan! Onödigt.. 

Nu när jag ändå pratar om kläder, så känner jag mig jättesugen på att dra och handla.. Väntar tills lönen kommer, för dåå ska Amela ut och shoppa! Känner att jag behöver en ny skinnjacka, hårinpackning och boots.. Kanske någon kofta också? Men nah, jag gillar inte koftor.. De sticks så mycket, gillar det inte alls.. Förstår seriöst inte hur folk kan använda sånt! Haha, jag har använt någon stor kofta innan, men det sticks som bara den! Får se om jag hittar någon som inte sticks, vill ha någon som jag kan värma mig med nu när det blir så kallt ute.. Eller så får jag helt enkelt ta en långärmad under koftan, sticks kanske mindre då? Haha, jaja.. Får se när lönen kommer, var faktiskt längesen som jag var på stan och tittade runt.. Ska vi prata om Malmö då? Superlängesen som jag var där också! Aja, nu ska jag lägga mig ner lite och ta en ipren.. Har fortfarande ont i magen, känner mig också lite småförkyld, eller en början på en förkylning? Vet inte, något är det iallafall.. För huvudet gör också ont! Ah, ska sluta klaga och lägga mig ner istället tills det blir dags att dra.. /Detta blir det sista inlägget innan jobb, haha! Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0