Godmorgon

Godmorgon! Vaknade vid tio-tiden då syster skulle till skolan, såklart. Varför kunde jag inte somna om för? Det blir alltid så, blir så arg på mig själv. Sen går jag runt och är hur trött som helst efter jobb! Hah.. Jaja då.. Jag har iallafall hunnit ta en dusch, bytt om, borstat tänderna och nu tänkte jag föna håret för att sen platta det. Vad har jag kvar att göra? Hm.. Äta såklart, hehe! Efter det får jag nog packa ner någon extra tröja för vi tänkte vara i en stuga ikväll.. Kommer bli kallt! Ja, sen var det nog allt.. Får packa ner lite mat också till min fikapaus på jobbet!

Sitter just nu bara här och tar det lite lugnt, hehe.. Lyssnar även på mina favoriter just nu, jag vet inte varför men ända sen jag kom tillbaka till Sverige från Bosnien så har jag blivit helt fast vid bosnisk musik! Sitter och lyssnar på DMsat, BNmusic, Topmusic, Svetplus, med mera.. Det är olika kanaler för bosnisk musik, love it! Kommer alltid sjukt bra musik och om det kommer någon dålig, eller någon jag inte orkar lyssna på så tar man bara nästa kanal som har bra för tillfället, hehe! Älskar det, där är musik heeela tiden!!! =) 

Nej, nu får jag börja göra mig färdig, så jag kan sitta och vila lite innan jag tar cykeln och drar iväg.. Brukar alltid vara så att jag stressar iväg någonstans men jag tycker inte om det så jag ska försöka "vila" lite, sitta och lyssna på musik efter att jag blivit klar, innan jag drar.. Så, nu får jag sätta igång. Som jag skrev igår, så skriver jag antingen ikväll när jag kommit hem eller imorgon.. För ikväll ska vi ha en myskväll!

Detta har jag på mig idag, dåliga bilder men vad ska man göra.. Orkar inte ta kameran nu, fick bli med webben.. En svart stor tröja och till det svarta leggins med lite lack på. Älskar leggins!

Min pojkvän sa alltid att jag alltid använder svarta kläder, alltså.. Haha, det gör jag faktiskt.. Nästan alltid! Men det är bara sånt jag tycker är fint, så tar jag på mig det.. Jag brukar inte tänka på att oj, nu är denna tröjan svart så därför måste jag ta på mig den.. Hahaha! Nä, detta var lite roligt.. Får börja klä mig lite glatt? Naj, nu kommer ändå vintern så vad ska man vara glad för? Haha! Torr humor.. Nu gåååår jag, kram!
Dåliga biiilder, i knoow.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0