Hello

Hej! Förlåt för dålig uppdatering men jag har varit och jobbat hela dagen idag.. Idag befann jag mig på Kappahl, till ungefär halv fem och sen blev det att cykla hemåt. Och nu känner jag verkligen att jag är slut, jag är jättetrött! Men vad spelar det för någon roll? För jag har ingen dag jag kan vila, nej.. Imorgon, till och med onsdag jobbar jag. Uhuh.. Måndag&tisdag befinner jag mig på Kappahl, onsdagen kommer jag vara på Systrar&Bönor (MOT stängning) Torsdagen får jag vila ut ordentligt, för sen blir det bara jobbjobbjobb igen.. Men jag klagar inte!

Nu ligger jag bara här, helt slut.. Ser ett ballerina paket vid tv'n men jag orkar inte lyfta rumpan för att ta det. Är hungrig men orkar inte laga något. Åh.. Aja, jag får lyfta på gumpen nu för att hämta lite läsk till ballerinakexen, för nu snart börjar The Hills, därefter The City och så fortsätter det bra program på MTV.. RJ Berger (heter han så?), My Life As LIZ och sen efter det tror jag att det är Jersey Shore, eller så är det något annat innan. Jag vet inte, men jag ser fram emot alla dessa program ikväll. Hihi!

Vet ni, vi kanske hörs senare. Här är iallafall några dåliga bilder på mig, så ser jag ut idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0