Hittad!

Yes, jag hittade den! Det var bara till att tänka vad man hade på sig igår, hittade nyckeln i mina jeans som jag hade igår, som låg i tvättkorgen. Hur dum får man vara egentligen? Är iallafall glad att jag hittat den nu, har också lagt den på ett säkert ställe. Så, nu känner jag mig så mycket bättre men fortfarande inte helt bra!

Just det, idag då när läsken läckte ut i väskan så låg även min kamera där för jag tänkte att jag kanske skulle ta några bilder ikväll. Fyfan vad rädd jag blev att den skulle gå sönder! Jag tog upp den direkt och försökte torka den. Åh, vad rädd jag var.. Som tur är så fungerar den fortfarande, den kanske inte fick så mycket i sig eller vad man ska säga. Den var iallafall blöt då jag tog den, men jag är iallafall superglad att den fungerar! Jag hade nog inte klarat mig utan en kamera, hehe.. 

Nu tänkte jag kolla bloggar medans det är reklam, kram på er.

OhmyGod! Jag dör, vilka minnen alltså.. Satt där nästan varje dag, ååååååh min Arnel. Saknar allt! Fan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0