i give you my love

Åh, jag dör.. Kan inte sluta tänka på min underbara ängel som bor 24 timmar från mig, vad ska jag göra? Dör helt enkelt.. Musiken tar död på mig också, haha.. Men finns inget jag kan göra, nästan allt jag gör påminner mig om honom. Går jag ut och ser folk gå hand i hand, ja då tänker man på honom direkt. Alla små saker, allt.. 

Får försöka klara av liiiite till, hoppas jag iallafall. Som tur är har man jobb som får en på andra tankar, under tiden man jobbar iallafall. Jag vet inte varför men jag typ längtar till imorgon, ska jobba 9 timmar och jag borde ligga i sängen och ha ångest för att en lång dag väntar imorgon. Men tvärt om, jag längtar? Men det är just så det ska vara! Man ska längta till sitt jobb och älska det man gör, jag är alltid glad när jag är där! Jag är så tacksam som har ett så bra jobb, i love it! Får tacka chefen också vafan, haha!:) Åh, kom på en super bra ideé nu! Haha.. Im good! 

Nu ska jag fortsätta titta på den roliga filmen, och tänka lite till på my boy. <3
Btw, titta så fiiiiin bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0