Mamma Mia

Haha... Jag klarar det inte vafan! Han bara finns i tankarna hela tiden och det hjälper inte med kärlekslåtar heller. Men jag kan inte hjälpa det, ligger bara här och lyssnar på bosniska kärlekslåtar.. De är bääst! 

Har så fruktansvärt ont i mitt huvud, det känns som om det är någon här inne i mitt huvud och bankar för att få komma ut. Det gör sjukt ont! Borde ta en tablett och kanske sova en stund? Men det är ändå snart dags att sova så det väntar jag med. Men filmen Mamma Mia börjar klockan nio på tv3, då vill man ju inte sova. Fast, jag mår ju inte så bra i kroppen så jag måste få sova, jobbar imorgon igen. Kommer nog ändå bli så att jag kommer se filmen, hehe.. 

Å, just ja. Igår satt jag jättelänge vid datorn.. Min fina pojkvän loggade in runt sju tiden, vi skrev och webbade hela tiden till 00.00 för då stängde deras internetcafé så han fick logga ut. ;( Men det var så himla roligt att skiva med honom, som det alltid är! Och att bara titta på honom.. Åh :( Han är så söööt! Igår så satt jag helt ledsen och såg lite sur ut, då härmade han mig i webben.. Snacka om att han vet hur man gör mig glad, jag hade verkligen en dålig dag igår. Jag mår inte så bra dessa dagarna, vet inte vad det är. Är så trött! Igår hade jag verkligen fått nog av allt, men han fick mig att ändras totalt. Var helt lycklig!! Tog lite bilder också, haha! Här kommer de, åå min fina skatt!


Klippte ihop alla till en bild, men nu blev den ganska liten när jag la upp den här. Fast jag vill inte göra den större för då kanske den sista bilden åker bort, för hur stora bilder som helst får inte plats här i bloggen. Då syns ju inte hela bilden! Men det får vara bra såhär.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Imrehege

very intersting site ..congratulation..

2011-03-31 @ 08:40:37
URL: http://imrehege.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0