Mår inte bra!

Godkväll mina läsare! Här sitter jag, lite trött och mår inte så jättebra. Dagen började bra, när jag var hemma. Men när jag sen skulle iväg till jobbet så började allt, jag var såå stressad och jag hade såådan otur! Det började med att jag inte kunde hitta min cykelnyckel så jag fick skynda mig för att gå istället, fanns inget annat jag kunde göra.. Sen hade jag lagt läsk i min väska, så hör jag något i väskan när jag håller på att gå.. Då tittar jag i väskan, ser att halva läsken läckt ut! Vad är detta?! Så jag slänger flaskan, blir så arg att jag går sjukt snabbt.. Kom liiiite försent, fem minuter men ändå! Blev arg på mig själv, sen lugnade jag mig lite.. Allt gick bra, men när jag sen skulle hem igen.. Hittade fortfarande inte min nyckel till cykeln, jag skulle ju till stugan för att mysa och dricka lite.. Jag hittade inte nyckel, så jag fick låna mammas.. Sen.. Nä, jag ska inte rabbla upp allt.. Orkar inte, blir bara mer arg.. Jag ska försöka hitta min cykelnyckel eftersom att jag behöver den imorgon och alla dessa kommande dagar.. 

Iallafall, vi cyklade till stugan och var där en liiiten stund.. Jag bara satt där, tänkte på mat.. Haha, var såå hungrig eftersom att jag cyklade dit direkt efter jobbet, cyklade snabbt hem först dåå.. Sen till stugan. Sen tänkte jag också på min pojkvän, som jag saknar så otroligt mycket.. Tänkte så mycket, på allt.. Sen kände jag att jag var tvungen att cykla hemåt för jag orkade inte längre.

Så nu har jag ätit och sitter och tittar på film som visas på tv. Det är någon film ikväll igen med Jim! Love him. 

Får leta efter nyckeln nu medans det ändå är reklam. Får seriöst damp, var kan den vara?????? Hade den igår förfan!

Skriver kanske sen, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0