Mina skor

Hajhaj! Jag sover inte än, haha.. Jag är trött, men jag orkar inte. Känner att jag vill vara uppe lite till. Onödigt för jag kommer bara vara trött imorgon, men jag har lagt mig vid elva-tolv varje kväll nu. Har inte kunnat vara uppe längre. Men det gör inget, aja.. 

Jag tittade bland gamla bilder, får mig att både längta men ändå inte. Vill man ha vinter än? Vi fick ju så lite sommar.. Här är iallafall några bilder, skriver lite under varje bild!:)

Typiskt.. Nu går det helt segt och jag orkar inte vänta! Men fick in en bild iallafall, "woohoo"!



Längtar tills jag kan börja använda mina snyggingar igen! Köpte dessa förra året, älskade dom jättemycket and i still do! De är typiskt sånna som vissa tycker är fuuula och andra fastnar för dom direkt. Jag fastnade för dom direkt! De gick på 899;- från Eurosko! Diggar doooom!:)

Känner för att köpa nya boots också, det har jag kanske redan skrivit innan? Hehe! Kram på er & GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0