Ny header + mer,

Hejsan! Just nu händer det inte så mycket in my life förutom att jag jobbar nästan varje dag. Då jag inte är på Kappahl befinner jag mig på Badhuset, nu har jag också fått på Systrar&Bönor igen, så där kommer ni hitta mig igen. Men inte hela tiden, för jag har de två andra också! Sen vill jag bara att tiden ska gå så fort som möjligt så det kan närma sig nyår, vill till Bosnien! Hoppas bara allt går som planerat och att jag kan åka. Vill verkligen åka!

I have a dream.. 

Iallafall, idag var jag och jobbade på Kappahl. Kul som alltid! Efter det blev det ut i parken lite, sen blev det dags för andra jobbet, Badhuset! Därefter cyklade vi hemåt.. Sen har jag inte gjort så mycket, har suttit och hoppats på att min ängel ska logga in på msn, fast jag vetat att han inte kommer göra det. Han har också mycket nu, nu när Bajram närmar sig, osv. Jag saknar honom såå! 

Jag har funderat lite på att börja blogga ordentligt, som jag gjorde innan.. Men det har jag nog sagt innan också, att jag funderar på att börja blogga igen. Men det blir liksom aldrig så som det en gång var. Synd! Vi får se om det blir något, för jag känner faktiskt lite sug nu.. Kanske går över imorgon, men det får vi inte hoppas på! Isåfall, så tänkte jag att jag kunde lägga upp dagens klädsel också, då jag orkar.. Hehe.. Men imorgon kommer vi isåfall höras vid halv sju, sju-tiden. Får se!

Åh, jag har en ny favoritlåt! Bosnisk, ofc!:) Jag verkligen älskar den, varje gång jag lyssnar på den tänker jag på min bebo.. Alltså, shit.. Det är så svårt!

Och, som ni kanske redan märkt så har jag en ny header. Jag tröttnade inte på den gamla! Hehe, förvånade? Jag hade den ett bra tag faktiskt, men igår var vi ju ute och tog lite bilder på mig.. Jag älskar att bli fotograferad, hehe.. Så blev jag lite kär i bilden som jag lagt som header nu.. Man ser solnedgången och håret blåser så fint och allt.. Haha! Jag har heller inte gjort om den och lagt på mitt namn, så som jag brukar.. Tänkte ha det lite "normalt", hihi.. PUSS!!


Närbild..

Kommentarer
Postat av: Henrikalba

Big tnks for interesting and useful site!

2011-03-28 @ 01:45:14
URL: http://henrikalba.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0