Sjuuuuk

Godmorgon bloggen! Fyyyyyy vad jag mår dåligt! Igår när jag kom till jobbet blev jag helt förkyld, helt plötsligt! Kunde knappt ta emot kunder vafan!;P Tur att jag klarade av dagen iallafall. Sen blev det mat på Viking med några galningar. Därefter cyklade vi hemåt. Och på kvällen mådde jag "pyton" haha, kan man säga så? Jag mådde pyton.. Haha, låter så roligt. Jaja, ni fattar vad jag menar. 

Idag jobbar jag också, jag undrar seriööst hur det kommer att gå. Jag måste verkligen göra mitt bästa, som jag alltid gör såklart men mår man dåligt så går det inte alltid så bra. Igårkväll vaknade jag flera gånger av att jag hade ont i mitt huvud och kunde inte andas.

Så nu sitter jag här, vaken tidigt som alltid och ännu tidigare idag just för jag inte kunde sova så länge. Tittar på våra bästa år med te i handen. Måste bara säga att Bosniens "läkemedel" är bäst, fungerar sjukt bra! När vi åkte hem mot Sverige nu i somras, från Bosnien så stannade vi på vägen för att köpa nässpray. Fast detta är inte "spray" utan vad ska man säga, näsdroppe? Man droppar en gång i varje näsborre och så andas man in, hela näsan känns ren efter två-tre sekunder. Så kan man andas som vanligt igen! Seriöst!! :) Haha.. Men jag brukar/brukade aldrig använda nässpray för att man "måste ligga ner när man tar det och sen måste man ligga ner en stund för att få det att ta i".. Och så fungerade det aldrig på mig, förstår inte hur folk kan använda det, haa.. Kanske gör jag fel? Jaja.. Struntsamma, nu vet jag iallafall vad jag ska använda. Den är jättebra! 

Jag är ju så lätt sjuk och blir så lätt påverkad av grejer. När vi är bortresta blir jag alltid sjuk eller något i den stilen. Något stör mig iallafall. Så nu när vi var i Bosnien så var jag sjuk varje kväll, på dagen mådde jag bra för då var jag för det mesta utomhus. Skumt! Mina ögon svullnade upp, de kliade, gjorde skitont, jag hostade, mådde som sagt skit! Och dagen efter var det som om ingenting hade hänt. Så en dag under dagen var det så att jag började hosta och näsan rann, då tog dom fram den hära "näsdroppen" och det slutade rinna. Helt greeeat! 

Haha, ofta jag sitter här och skriver om näsor och vad som är bra att använda när man är förkyld/sjuk. Hahaha! Jaja, nu ska jag försöka dricka upp mitt te och sen får jag ta ett varmt bad. Får försöka göra allt för att må lite bättre iallafall, till jobbet. Tur man börjar lite senare! Ni får ha det bra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0