Tv & magont

Hellu! Ojoj, ser man på vem som kommit igång med bloggandet igen.. Haha! Som ni redan vet var jag på körskolan innan för att övningköra, gick bra! Sen stannade jag för att göra lite teori, sen började jag få jätteont i magen och blev trött.. Men jag stanna lite till, gjorde test två gånger och skrev alla fel och rätt så jag kan gå genom det här hemma.. Sen blev det dags att cykla hem, uu så mycket jag frös på vägen hem.. 

Har nu tittat på Joey och nu börjar Christine.. Tycker det är så mysigt att ligga i sängen när det blåser så mycket ute, medans man tittar på massa serier.. Nu ska jag fortsätta glo på tv, kram!

Kommentarer
Postat av: Kasparmarlene

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2011-02-23 @ 16:02:47
URL: http://kasparmarlene.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0