Vad tycker jag om?

Tänkte skriva ner några grejer jag tycker om, så ni får lära känna mig lite bättre.

  • Jag älskar grön färg,
  • Jag dör för grön ögonfärg på killar,
  • Jag älskar min familj,
  • Jag älskar att ha något att göra, istället för att bara ligga hemma och inte göra något,
  • Jag älskar läppglans och läppsyl,
  • Jag älskar armband och ringar och halsband och örhängen,
  • Jag älskar att röra på mig (men gör det aldrig nästan, även om jag har gymkort),
  • Jag älskar tuggummin,
  • Jag älskar att ha nagellack,
  • Jag älskar att jobba,
  • Jag älskar Tokio Hotel,
  • Jag älskar att sova,
  • Jag älskar att lyssna på musik (gör det heeeela tiden),

Det räcker för idag va? Kanske skriver mer imorgon om jag kommer på något. Men vet ni vad? Jag kanske slänger in något inlägg imorgon innan jobbet, börjar klockan två! Får se om jag sover ut eller om jag gör som alltid annars och vaknar tidigt automatiskt för att titta på våra bästa år. Förhoppningsvis skriver jag ett eller två inlägg innan jobbet iallafall. Sen jobbar jag till sex, därefter ska jag göra ett snabbt ärende och sen blir det jobb på Badhuset. Uh, kommer bli helt stressigt ju! Så, nästa inlägg kommer väl när jag är hemma och jag hunnit tänka på bloggen. Blir runt halv åtta, åtta tiden! Kram på er, säger också godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0