Zato placem, molim boga jer ga volim..

Hejsan guys. Har inte skrivit alls nu eftersom att jag har så mycket att göra. Jobbar bokstavligt talat varje dag och när jag slutat jobbet är jag hemma och vilar (oftast inte) eller så är jag ute. Igår hade vi en jättemysig kväll! Efter jobbet blev hem till M, där vi var ett helt gäng som lyssnade på musik, åt Tacos och pratade. Sen hade vi skitkul när S&M hade lite roligt tillsammans, haha! Och jag trodde att jag skulle jobba klockan två idag, tänkte att det skulle bli så skönt med sovmorgon men det blev inget. Blev väckt vid åtta av att chefen ringde, undrade om jag kunde jobba från tio istället, till stängning. Kan inte säga nej när jag inte har annat för mig, så jag fick gå upp och göra mig i ordning. Samma gäller imorgon, 10-19! Kommer man överleva? Haha, jag är så sluuut.. Sen blir det jobb på onsdag också, och torsdag får jag vila. Hoppas inget kommer i vägen bara, som förra torsdagen då jag skulle vara ledig men fick jobba iallafall. Nu känner jag att jag verkligen behöver åtminstånde EN ledig dag! Efter det blir det jobbjobbjobb. Nu tänkte jag duscha och sätta mig i myyyysiga kläder, för att sedan ta det lugnt framför tv'n, någon rolig film visas nu så jag får skynda mig. Hihi! 

Kram.


En bild på mig någon morgon innan jobbet, har tydligen glömt lägga upp den. Eller så har jag missat, och har lagt upp den. Struntsamma, nu är den uppe iallafall. Kul... Hehe.. .


Köpte denna sjuuuukt fina tunnika/klänning, på Kappahl idag på min rast. Fyfan vad jag velat köpa den flera gånger men alltid glömt det. Men idag gjorde jag det snabbt som fan, haha! Nu är skönheten min, åh vad jag är kär i den. Hihi, har den imorgon på jobbet tror jag! Kram.

Stobom je najbolje..
Zato placem, molim boga jer ga volim.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0