Dagens

Hoj hoj hoj! 
Vaknade först av att mobilen ringde, sen somnade jag om igen. Sen ringde larmet på mobilen och jag fick gå upp för att titta på Våra bästa år. Det var minst en vecka sen, kanske? Eller i måndags hann jag kanske kolla lite. Jag minns inte.. Men det känns som om man missat lite, haha. Fast det gör inget för nu vet man vad som hänt och vad som händer, lite så typ. 

Har precis klätt på mig och sitter nu och lyssnar på musik, like alwayyyyyyyyyys! Ska bara hitta ett par strumpor och sen ska jag försöka få i mig lite mat, sen blir det work. Får se vad vi hittar på med idag då, har redan bokat in ikväll med pojkvännen, msn is the shit! Haha. Synd att vi inte kan ses men vafan. /; Men efter jobbet tänkte vi nog gå ut och ha lite skoj, får se vad vi hittar på med. (Msn med pojkvännen blir senare ikväll då alltså.) 

Uh, jag känner mig helt varm. =( Aja, här har ni cambilder på "dagens outfit".


Kofta från Nelly.com 
Kortärmad från Veromoda
Byxor från Kaffe.

Längesen jag la upp cambilder, haha gosh!

Kommentarer
Postat av: h

ska du till bosnien nu i sommar?

2011-04-01 @ 18:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0