Jag vill packa men jag orkar inte


Hejsan! Åh, jag känner att jag verkligen måste börja packa ordentligt nu men jag är så trött. Jag orkar inte. Har bara packat ner tre tröjor.. Hm? Åh, får se när jag får lust till det, men jag har ju veckan på mig men ändå känns det som om man kommer glömma något om man inte packar ner allt nu, typ? 

Var i stan och fixade det jag skulle på jobb, sen handlade jag snabbt med mamma och sen mötte jag upp Karolina & Frida. Vi gick runt lite i stan och sen åt vi på Systar & Bönor, blev ceasar sallad denna gången också. 

Nu känner jag mig bara så seg, and I really don't know why. Ikväll är det favorit serierna, så jag ligger och tänker om jag ska ha chips med dippa eller godis. Palla godis, aiih? Fast... Nä, det blir bra med chips och dippa! Yeeeey! 

PS: så härlig känsla. Ligger här och lyssnar på Tokio hotel, åååååå. Tänker tillbaka, tänker tillbaka.. I'm here, with you.. I'm here! Love them! Uh, nu ska jag vila lite till hihi. Spela lite Harpan, galen i det. Hur kan man bli galen i HARPAN? Asså vet ni ens vad det är? Jo alla vet vad det är väl? Harpan, kortspelet på datorn. Haha, asså nörd.

Hejhej!


Kommentarer
Postat av: H

ska du till bosnien eller? hahaha..

du kanske inte vill berätta det, men hade varit kul och veta :D

2011-04-06 @ 15:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0