Mot stan

Tjena!
Vaknade vid tio imorse för att titta på Våra bästa år, ja även om jag la mig vid 3 inatt! Haha, hur orkar jag???? Iallafall.. Jag och pojkvännen hade en såååååå fin konversation igår, åh.. Dör! Så vi ville typ inte lägga oss, haha. Men tillbaka till dagen, efter att jag tittat klart på Våra bästa år, satte jag igång musik som vanligt och bara låg och låg. Heheheee..

Nu tänkte jag äta en eller två mackor (frukost, jag veeeeet.. Jag blir bara sämre och sämre på detta med maten). Sen tänkte jag gå mot stan, ska först till jobb snabbt för att skriva under en grej, hur kan man vara så trög helt ärligt? Skulle dit igår, och ändå så glömmer jag att gå dit? Varför? Jaja.. Får iallafall dra dit direkt så jag inte glömmer det igen, klant klant klant! Sen ska jag möta upp mamma så ska vi gå i stan lite snabbt, när vi sen är klara ska jag möta upp Karolina & Frida, så ska vi gå i stan & kanske ta en fika eller något. Mys! 

Får se om jag hittar något i stan, fast jag hoppas inte att jag gör det för just nu måste jag spara massor. Hihi! Next week people! Ah, ska inte dra ut på tiden utan här kommer några nya bilder på mig och sen önskar jag er en bra dag! Kram. 


Bilderna där jag har långt hår är någon dag precis innan jag klippte av allt hos frisören. De andra i jeansjackan är helt nya, någon dag sedan! Längesen jag bjöd på "nya" bilder. Hihi!

PS: gillar den lilla toffsen i fickan på sista bilden. (Det är en toffs/boll jag har på min mobil, haha.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0