Taken

Hoj hoj hoj! 

Vad har man hittat på med idag då? Vaknade klockan 07.00 för att göra mig iordning för att gå till tandläkarn, uuh! Det var riktigt längesen som man var där sist och varje gång känner man bara, noooooooo! Hahhaa. Men iallafall, gick dit och allt såg bra ut och sen blev det hem igen. Gick och la mig, sov till halv ett!!! Och sen började jag städa för fullt här hemma. Har hunnit äta en hamburgare, på hela dagen. Så jag känner mig lite hungrig. (Och nej inte utemat, utan en hamburgare jag stekte hemma!) Haha. 

Igår såg jag och lillasyster på en sjukt bra film, den heter Taken. Riktigt bra är den! Och typ samtidigt som jag tittade på filmen så hjälpte jag syster också med en hemuppgift, såklart! Haha.. Och så skrev jag med min fina älskling också. Var uppe till tolv och sen orkade jag inte längre, i med att man hade "måste vakna klockan 07.00 imorgon!!!) i huvudet hela tiden. Hahaha! 

Ja, vad ska man hitta på med idag då? Jag känner mig ganska så seg, kan vara att jaglegat och lyssnat på musik nu i någon timme. Tänkte duscha nu och sen får jag skriva packlista. Oj, nu avslöjade jag något? Jag säger bara, nästa vecka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0