Jersey Shore

Heeej, haha wow. Jag skriver?

Min dag började med jobb, till fyra och sen cyklade jag hem. Åt lite ostbågar och choklad, ååå jag såg Jersey Shore igår, fyfan vad braaaaaaaa! Asså jag kan inte vänta tills nästa avsnitt kommer ut, jag måste se det nuuuu! Jag är verkligen galen i JS! Sjukt bra är det, och nu när Ronnie kommer slå Mike och allt med lilla Snoookiiiiiie, shit asså. Haha, beroende!!!!

Iallafall, tillbaka till idag. Lämnade tillbaka väskan jag köpte igår, känns bra. Men blev riktigt arg på mig själv, hade bara en kvarts fika och jag glömde köpa det jag la undan till min pojkvän, hur kan man glömma det när man ändå lämnar tillbaka något annat? Åh.. Aja, efter jobbet blev det vila här hemma och sen vid sju gick jag ut med S&M&M, sen kom storasyster också och så åkte vi och åt mat utan M.

Nu ligger jag här och lyssnar på musik, och skriver med pojkvännen. Asså jag måste säga, jag har tagit "dagens outfit" men jag har inte lagt in bilderna i datorn än, jag orkar liksom inte.. ;( Lillasyster tog bilderna med sin iphone så jag får se när jag orkar lägga in, för dessutom så har hon den nu. Aja, dom kommer väl in någon gång.
Kram.

 
Jag måste säga att jag är så lyckligt lottad som träffat en så underbar person, så godhjärtad, (ja jag låter lite väääl svensk nu men jag hittar inte bättre ord som beskriver honom som han är). Riktigt vacker varelse, älskar honom så himla mycket, asså en riktig ängel utan vingar som är min. <3

Kommentarer
Postat av: mimmi

du laddar upp bilden i större format helt enkelt, sen klistrar du in länken i din kodmall :)

2011-08-08 @ 19:37:50
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0