Min hemlighet!

Hej hej!

Idag började min "vecka", säger så eftersom att jag ska jobba söndag-fredag. Så, en dag är borta nu, den är klar! Grejen är den att hade det varit korta dagar hade det inte varit något problem, eller något "åh".. Men efter denna helgen blir det fulla dagar hela veckan. 10-19 every day, förutom två dagar då jag börjar halv tolv istället. Men man ska inte klaga!
Just nu känner jag inte mycket alls, kanske lite lite lite. Men inte mycket alls! Ni vet inte vad jag pratar om! Haha.. I'll tell you, loooovar.
Var precis & hämta syster från jobb, igår körde jag för första gången i mitt liv en automatare & så körde jag den idag igen, alltså precis. Imorgon får ni förhoppningsvist veta min hemlighet, eller hemlighet är det inte utan något jag inte velat berätta förens imorgon då, förmodligen. Ha det bra!!!
Oh my! Kolla Bill & Tom, hotstuff! Speciellt Bill, åhhmy. :) BILD FRÅN FACEBOOK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0