Uzivo uzivaj

Helluuu!
Igår var jag ledig och så fort jag vaknade fick jag för mig att göra om heeela rummet, allt skulle göras om & inget skulle stå på samma plats. Tur man var ensam hemma? Haha, asså jag är inte klok. Först tänkte jag att det blir lätt, sen blev det bara sjukt svårt och jag fatta inte vad jag hade gjort. Haha, asså shit..
Men jag ska säga att det blev SJUKT snyggt! Alla sa att det var skitfint!! Skitbra! Stackars min rygg bara, lyfte tv'n och den stooora hyllan, shit.. Haha jaja.. Rummet är helt mysigt nu, vill aldrig lämna det. Hiiiihi.. Men finns en del kvar, allt som måste kollas genom, ska de sparas, slängas??? Aja, får ta det senare med syster.
Nu sitter jag här och lyssnar på sjukt bra musik, woaa. Nu får ni ha det bra, ska kiiila. Kram!

Kommentarer
Postat av: H

Hej :D

kako ide med din kille? går det bra för er eller???



saknar din blogg, du skriver inte så mycket haha.



// ha det bra

2011-12-14 @ 12:40:41
Postat av: AMELA

Hej hej, H!

Nja, jag känner inte för det längre. Tänker inte ens på bloggen mer, går bara in nångång, som nu tex.. Haha! :)



Jo det går bara bra, hur går de med din? :)

2011-12-14 @ 12:43:02
URL: http://amelath.blogg.se/
Postat av: H



okej :D, det är faktiskt kul att läsa den.



Jo då det går bara bra för oss, Abd jag åker till Bosna nästa vecka, vårt bröllop är där :D jag är överlycklig och han kmr hit i vår <3

lyckligare är jag än någonsin....



2011-12-14 @ 22:24:49
Postat av: AMELA

synd att ni inte gifte er sist du sa det, den veckan du skrev!;) lycka till

2011-12-14 @ 22:26:21
URL: http://amelath.blogg.se/
Postat av: H

joo, vi är gifta :D

vi gifte oss här, men vi ska ha fest bara där eftersom alla våra släktingar bor där, typ 250 personer kan inte komma till sverige ahahahaha.

så vi gifte oss bara här och ska ha fest i Bosnien mycket roligare :D



tack :D

2011-12-16 @ 10:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0