28 Januari, 2011

Hejsan!
Idag vaknade jag runt halv elva, jag vet inte varför. En timme senare ringde klockan, haha? Men jag låg iallafall kvar i sängen och funderade lite. Sen gick jag upp och gjorde mig i ordning. Fy vad ont jag fick i mitt hjärta, kunde inte stå upp. Det gjorde sååå ont! Men jag tog en tablett och it's okey now, I think. Jag såg också på våra bästa år och sen loggade min bebis in, vi skrev och webbade såklart. Han är så söt asså! Han har skrivit en låt till mig, helt ärligt? Asså en hel låt! Och så tog han med sig lappen idag för att skriva den till mig på facebook i meddelande, men så skrev han att han inte orkade skriva det nu, eller han orkade men han hade inte så mycket tid. Han kom lite över tolv och satt till 12.57 exakt!

Hans lektion började 13.00 och därför hade han inte så mycket tid, han sa att han istället ville skriva med mig under tiden när han väl kan. Eftersom att vi inte kommer skriva med varandra ikväll, i med att jag ska på födelsedagsfest. Så himla söt, men han visade iallafall lappen på låten. Så istället skulle han skriva det imorgon då vi ska skriva igen. Aaååh, det är så svårt att inte ha honom här. En så underbar människa vill man bara äta upp och det är så svårt att han är så långt borta.

Jag måste också bara säga en sak och jag menar inget illa till de som "känner sig träffade". Jag gillar inte när ett par är tillsammans och killen säger, nej du får inte gå ut på disco. Vad ska du där och göra? Osv osv. Gillar inte sånt alls, varför ska han bestämma över en? Man har väl redan en pappa som säger vad man får och inte får göra, typ. Varför ska man då ha en till "extra pappa" som bestämmer? Uh, nej. Handlar det inte om att man litar på personen man älskar? Varför ska man då inte låta den gå någonstans? Med detta sagt är jag så glad att jag hittat en så underbar människa. Skulle aldrig få för oss att säga du får inte gå dit, blabla bla. Istället säger man bara, gå var du vill men tänk på vad du gör. Visst? Men sen är det ju olika från folk till folk.

Jag blev så glad precis, när min fina pojkvän skrev att jag får ha så roligt ikväll och att jag ska njuta. Asså, jag vill äta upp honom! Haha. (Kanibal)..... Nej men han är så söt. Här är en bild på honom som liten, vill man inte äta honom? Och en sak till, varför är han så brun? Han har alltid varit så brun, min bruna pepparkaka. Hahaha!


Jätteliten bild, men den får duga!=) 

Här är jag just nu. 


Nu ska jag bara klä på mig ytterkläder och gå mot jobb. Det blir inga fler inlägg idag, det tror jag inte. För direkt efter jobb blir det hem, dusch, fix och iväg till festen. Ha en bra dag! Kram.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

söta bilder :)

2011-01-29 @ 13:37:55
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: caroline

god morgon =)

2011-01-31 @ 12:10:26
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0