6 månader

Nej, jag har inte glömt det
utan jag har bara glömt skriva om det.

Förstod ni? Hahaha.

Nej men idag har jag och min underbara pojkvän
6 månader tillsammans. Ett halvår!
Jao, det går fort detta.
Jag ska också berätta att detta är mitt längsta
förhållande. Asså jag kan inte förstå hur
fort allt bara går. Sex månader? Asså
förstår ni hur mycket det är?
Och, woho.
Jag kan ju inte ens få en puss 
på vår halvårsdag! Jaja.
Det kommer väl en dag då vi kan
fira någonting tillsammans? 
 
Han lovade att logga in idag.
Ih, kram. 


För sex månader sen, ungefär. Shit vad man hinner förändras på så tid.
Ska man säga kort tid nu eller? Ah jag vet inte, vi säger bara att man förändrats sen bilden togs! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0