Bara för att jag skrev det, så blev det inte så..

Alo alo!
Bara för att jag skrivit att jag ska till körskolan och försöka plugga så har det inte hänt dessa gångerna. När jag väl orkat gå upp och bestämt mig för att "nu ska jag dit" och så händer det något. Alltid blir det något som kommer i vägen. Dessa få gångerna jag tänkt gå dit har det antingen varit stängt eller försent. Haha, jag kan inget annat än att skratta åt mig själv. Fan ska jag göra liksom? Jag orkar inte vakna så himla tidigt för att gå dit i tid. Sen så orkar man bara inte gå om det inte är så att man ska ha andra ärenden i stan så att man kan gå till körskolan när man "ändå är i närheten". Bara för att jag skrev det, så blev det inte så som jag hade tänkt mig. Har jag inte skrivit det ganska många gånger nu? Jag börjar tröttna på det. Hehe.. 

Låter så sjukt men det är så min lilla hjärna tänker.

Nej, vi får se om man gör någon nytta när man väl är ledig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0