FILMA ALLT

Hejsan!
Jag är fortfarande seg, idag också! Haha, sjukt. Men jag låg och tänkte lite så kom jag på en grej, en sjuk grej. Borde fan finnas sånt! Hahaha.

Asså folk bråkar ofta om vem som ljuger och vem som talar sanning. Man borde liksom ha en kamera som filmar exakt allt du gör en hel dag och om man sen typ kanske bråkar med någon eller tjaffsar kanske man ska säga.. Båda säger att de talar sanning och kommer ingenstans med tjaffset. Man borde då bara visa videon som spelats in hela dagen och se vem det är som ljuger och inte ljuger. Asså ibland blir man ju bara arg när man inte kan få en person att tala sanning och vill bara typ skaka om personen så den hör sig själv prata. Visa filmen och låta personen höra sig själv ljuga. Undra hur det hade varit, helt ärligt?! Haha, sjuk grej men ibland blir man arg när folk ljuger så mycket så vill man bara visa dom vad vi får se när de ljuger.

Ingen är perfekt, säger jag inte. Utan det hade varit kul och se allt "tjaffs" på film för att sen se vem som ljuger och vem som talar sanning, om det nu hade varit något tjaffs. Hänger ni med? För ibland går det inte att få folk att inse vad de sagt utan de säger andra saker senare, istället för att stå för vad de sa från första början.

Det borde man fan fixa! Fast ändå, fan va skumt det hade varit att bli filmad hela tiden? Hahaa.

Ah, det var bara något som kom upp i skallen. Kom rent allmänt. Hm!;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0