GODMORGON

Godmorgon!
Hoppas att allt är bra med er och att ni sovit gott. Hihi.. Ja vad ska man göra idag? Brukar inte finnas så mycket roligt när allt är stängt och man nästan inte kan göra någonting. Får väl stanna hemma då? Ah, vi får se vad som händer.

Känner iallafall att jag åt väldigt mycket igår, inte bra, inte bra! Ska tänka genom vad jag åt under hela dagen.
Flingor och tre mackor.
Pilav (på bosniska, vet ifan vad man säger på svenska?) men typ som spagetti men tjockare?
En halv baguette från Subway.
Lite lösgodis.
Pannkakor.

Drack
Coca cola (jag sa ju det, så fort jag skriver att jag hållit mig borta från något så blir det tvärtom direkt).
Vatten.
Jucie.
Apelsinsaft.

Fast.. Oj, tänker man efter så är det inte mycket alls. Inte gämfört med vad jag brukade äta innan. Shit! När man kollar i huvet så blir det så mycket men skriver man ner det så blir det så mycket mindre. Oh my! Det är bra!

Om man tar bort godiset och baguetten och pannkakorna så låter det great! Om man byter ut det mot fruskt istället. Hade varit kanon! Ska försöka göra så gott jag kan. Godiset har jag ju inte ätit på ett bra tag så det var bara idag. Åh, nu hoppas jag verkligen inte att det ändras på det bara för jag skriver det. Haha, asså ni måste tro att jag är helt dum i huvet men det är faktiskt så att när jag skriver något så blir det alltid tvärtom (om det inte redan har hänt). Ex, att jag kanske varit ute och shoppat. Eller om jag skriver, ska ut och shoppa. Så någon timme efter brukar det oftast bli så att jag gör annat istället. Blir så automatiskt, don't like it! ?(

Sen gjorde jag 60 situp's och försökte göra några armhävningar men fyfan vad jag blivit lat. Fattar inte? Så jag fick göra så som man brukar säga att "tjejer" gör. Upp med fötterna, stå på knä och gör armhävningar på det viset. Mycket lättare och jag kunde göra så många innan, på det sättet alltså. Men nu kunde jag seriöst göra två! Ärligt talat, och varje gång jag gick neråt så hörde man (ja, jag överdriver inte) hur mitt skelett knäcktes eller vad det nu gjorde(?). Så jag la ner det, hehe. Får försöka göra det igen idag om jag orkar. Jag hoppas för jag orkar inte tänka längre att jag inte orkar göra grejer. Hänger ni med? 


Gammal bild.

Kommentarer
Postat av: ModelBea

Vinnarna från dagens bloggar är uppe, hade du inte lyckan med dig den här gången så är en ny tävling uppe med 3 vinnare idag med :)



Lycka till

Kram Bea

2011-01-06 @ 12:01:22
URL: http://modelbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0