GOODMORNING



Å hej!
Jag sover just nu (tror jag) så det får bli ett tidsinställt inlägg här istället. För det är lördag och jag förväntas sova länge. Om jag nu inte vaknar som alltid, helt tidigt utan att jag hinner sova ut ordentligt. Jag har planerat min dag lite.

  • Sova länge, eller iallafall försöka göra det eftersom att jag aldrig låter mig själv njuta och sova lite extra. Hihi.
  • Hjälpa mamma med tvätten eftersom att vi tvättar today. Som ni "gamla läsare" redan vet så älskar jag ju att tvätta kläder. Inte för hand då utan i tvättmaskin såklart. Love it! Haha, jag vet seriöst inte varför men jag älskar det? Sjukt. Men ja! Så är det.
  • FÖRSÖKA göra lite teori, jag börjar bli rädd nu vafan.
  • Fixa en grej med tandläkarn.
  • FÖRSÖKA läsa i min teoribok som jag inte gjort på år nu.

Ja, sen ser vi! =)
Vi får helt enkelt se om jag klarar av detta, inte för det är så mycket och så svårt att göra men you know me. Tar alltid andra grejer före det viktiga.

Bilden kom bara in där, bara för att!;) Hehehehe.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0