GOTT NYTT ÅR!

Hejsan!
Börjar med att säga gott nytt år mina läsare. Hoppas att ni haft en lika bra och rolig nyår som jag hade det. Vi kan säga som såhär att dagen var planerad och allt gick bra, tills jag fick ett sms där det stod att det inte gick som det skulle. Säger en sak, skit seriöst i falska människor, ge dom inte fler chanser. Har dom lurat er en gång kommer det hända igen! Eller om man säger så, har dom ljugit kommer om ljuga igen. Jag är en sån person som skiter fullständigt i falska människor! Jag visar det också, så det är inget jag håller inne.

Men, som tur är sa min syster att jag kunde vara med dom istället. Skitsnällt, annars hade jag suttit hemma och inte gjort så mycket bara för en falsk människa. Men det blev det inte utan vi fixade oss och så åt vi här hemma. Då vi åt började min mobil ringa och där stod det "Arnel Srce moje", jag tänkte att han bara gav en signal men det ringde helt länge. Men jag ville inte svara för det tar sjukt mycket pengar. Så istället skulle jag ringa men det gick inte med hemtelefonen så det blev lite krångel där om man kan säga så? Så istället gjorde vi oss klara och gick mot Sadija, på vägen dit ringde jag min älskling och pratade med honom.

Som sagt blev ju kvällen inte som den skulle så då blev allt perfekt när jag fick höra min älsklings röst. Han var så glad, han var riktigt glad asså. Han var påverkad och helt underbar, helt rolig! Älskar när han får mig att le även om han inte är hos mig. Vi snackade iallafall lite och sen kom vi fram till Sadija. Där började vi dricka och dansa som fan, asså fyfan vad kul jag hade! Fatin var också där och asså, rolig människa! Hahaha, jag skrattade skit mycket åt henne. En full vilsen tjej, fan va kul asså. När klockan sen började närma sig tolvslaget gick vi mot torget för att titta på raketer och så hade jag också lite med mig, sånna små bara men bara för skojs skull! Hahaha. Sen ringde min pojkvän och då fick jag svara, så underbar. Vi pratade lite, önskade varandra gott nytt år och sa att vi älskade varandra osv osv. Efter det gick vi mot en klubb som vi ångrade totalt, sjukt booooring och sen gick vi hem till oss och åt mat och försökte få F att bli nykter. Hahahahah! Sen stack dom och så somnade jag direkt. Fan vad jag mått dåligt idag. Fyfan! Har bara legat och slöat hela dagen. Helt slut är jag och har ont i hela kroppen.

En rolig grej som hände igår var att när vi dansade så fick jag för mig att göra "ormen eller snaken" eller hur man kallar det?? När man står upp och slänger sig fram och fångar med händerna och så gör man som en orm med kroppen. Hänger ni med? Hahhaa, konstigt förklarat men ja.. Kan inte förklara det bättre. ;p Och när jag gjort det några gånger tror jag att jag hamnade fel en gång och fick ont i ryggen och idag har jag mått fyfan va dåligt! Sjukt ont i ryggen nu. Vad kan ha hänt? Haha. =(((((((

Jag kan säga att jag hade en lyckad nyår även om det inte blev som det skulle från första början! =)
Här är några bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0